Детска игра


Както съм започнала тази вечер да ровя из архива със стари снимки, не мога да подмина ей така тези сладурски детски картички. Харесва ми невинното излъчване, което придават детските лица на всеки един проект, където са използвани. Конкретно тези картички са изработени много бързо, защото бях притисната от времето и затова пак съм заложила на максимално изчистени варианти.

Другата ми страст, както може би забелязвате, са дигиталните печати и тяхното оцветяване. Все още използвам акварел и четка, и затова резултатите не са много добри, но съм замислила скоро да си купя маркери-четка. Ще се радвам да споделите мнение с какво Вие оцветявате дигиталните печати и имате ли предпочитания сред маркерите.

Извинявам се за лошото качество на снимките, но са правени с мобилен апарат.

Вашият коментар

