Котешки подарък


Не за пръв път ми се случва да съм поканена на рожден ден и да нямам идея за подарък, но пък за картичката веднага да ми хрумва как ще изглежда. Тази картичка е точно такава – направена на един дъх, според първоначалния замисъл.

Симпатичният котарак е моят първи печат от Mo manning. Завладяна съм от таланта на тази дама от първия ден, в който попаднах на нейния сайт. Определено мога да твърдя, че нейните дигитални печати са ми фаворити.

Ще използвам случая да се включа в предизвикателството на Двете Елши – Котки.

One thought on “Котешки подарък

  1. Много бонбонена картичка! Котето е ужасно сладурче!

    Мерси, че се включи в нашето предизвикателство!

Вашият коментар

