Игра „Pay it forward“


Попаднах на тази забавна игра в блога на Ем и не се поколебах да се включа🙂

Правилата са много прости – аз обещавам да изпратя ръчно направен подарък на първите пет човека, които коментират този пост. Има само една уловка, вие също трябва да публикувате този пост и от своя страна да дадете 5 ръчно направени подаръка.

Подаръкът трябва да е ръчно изработен от вас и да бъде изпратен през 2011г.

Та ако искате да се включите в играта и да получите ръчно направен подарък специално за вас, само трябва да коментирате този пост и да сте сред първите 5😉

Забавлявайте се!

8 thoughts on “Игра „Pay it forward“

  1. Хей страхотна игра🙂 Радвам се че намерих този блог, правиш страхотни неща, ще се радвам да получа картичка от теб а също и аз да зарадвам някой :)))
    Поздрави Ками

  2. Леле, къде си била до сега, нещата ти са невероятни. Записвам се за играта и аз. Само въпросче – така и не намерих от къде да стана последовател на блога ти :-((

  3. Илиянче ,записвам се с най-голямо удоволствие,къде съм те пропуснала,хи…хи…Ще е много приятно,да получа нещо от теб!

  4. Цоп и аз тук. Сигурно съм попадала тук някога (инцидентно), но като не съм знаела как да те следя и… съм те изтървала от поглед.
    Грешката вече е поправена!
    Понеже съм изтървала „от нищо нещо“ се записвам тук🙂

    • Здравей Тече, радвам се да те видя тук на гости🙂 Честно да си призная, когато реших да участвам в тази инициатива „Pay it forward“, силно се съмнявах, че ще успея да събера 5-ма желаещи да получат нещо от мен. Но ето, че е факт. Благодаря Ви на всички🙂

Вашият коментар

