С благодарност…


С днешната публикация искам да благодаря на всички мъже, които накараха своите нежни половинки да се почувстват поне малко по-специални на изминалия празник Св.Валентин.

Благодаря, че ни накарахте да бъдем по-щастливи, по-обичани, по-романтични, по-влюбени, по-закриляни…

Тази лесна на пръв поглед картичка, успях да спретна миналата седмица когато бях болна и явно за това беше преправяна няколко пъти докато се получи крайната версия. За пореден път се убеждавам, че идеята и крайния резултат се различават осезаемо🙂 Първо бях сложила по-тъмен цвят дизайнерска хартия за яката на ризката, но много се сливаше с релефния фон и хайде разлепвай и залепвай нова. Мисля, че с тази светлата карирана хартия Papermania Capsule Aqua се получи добре. После ми стоеше много постнo само с яката и вратовръзката и реших да сложа надпис, който наистина ме затрудни с избора. Но в крайна сметка, воала крайната версия🙂 Дано Ви хареса

Използвам случая да се включа в интересното предизвикателство на Тони „Минималистична картичка“

3 thoughts on “С благодарност…

  1. Харесвани и още как🙂 И аз съм си кръстила този релеф малко грубоватото- пуловер. Много семпла и изчистена, като всеки спретнат мъж! Много е хубав картичката.

  2. Много сполучлива „мъжка“ картичка! Въпреки многото интерпретации на тази тема, твоята картичка пленява с изчистеност и елегантност. Поздрави!

Вашият коментар

