Осмомартенско


Тази сутрин изпратих картичката на моето виртуално другарче от играта „8-ми март по картичкофурийски“. Жребият отреди аз да изпратя картичка на Arcadia – една мила и талантлива дама, на чийто блог не бях попадала преди това. Останах много приятно изненадана от нещата, които прави и докато не разгледах всичките й публикации и красоти на един дъх, не затворих блога. Радвам се, че открих за пореден път човек, запален по нашето любимо хоби и даващ всичко от себе си когато твори.

А ето и моят подарък за нея – една цветна картичка във формата на осморка. Идеята взех от тук и разбира се интерпретирах по свой начин. Надявам се да се хареса на получателката и да й донесе много настроение на този хубав празник 🙂

Включвам се в картичкофурийското предизвикателство „Жените са цветя“

3 thoughts on “Осмомартенско

  1. Лелеееее, уникална картичка! Страхотна е, вълшебна е …. и е МОЯ! Благодаря ти от сърце, Илиянка и за милите думи, трогна ме! Ти направи деня ми още по-цветен!

Вашият коментар