„Предай нататък“ от Тони


Днес най-накрая държа в ръцете си картичката, изпратена ми от Тони в инициативата „Предай нататък“. Вдъхновеното творение е толкова красиво, толкова съвършено, с толкова красноречиво послание, че само може благородно да ми завидите🙂 Изработката е перфектна, без нито една забележка, но нито за миг не съм се и усъмнила, че ще е другояче. Перфектно съчетание на цветове и на хартии. Благодаря ти, Тони!

И за да сме в тон с името на играта, Ви предавам целият чар, цялата магия и вдъхновение, вложени в направата на тази красота. Бъдете смели и преследвайте мечтите си! Не забравяйте на къде сте тръгнали🙂

2 thoughts on “„Предай нататък“ от Тони

  1. Така се радвам, че картичката най-после е пристигнала и благодаря от сърце за толкова милите и красиви думи!

    • Аз съм много по-щастлива от теб, че картичката пристигна, въпреки непрофесионалното и некоректно обслужване от нашите пощи🙂 Важното е, че цялата одисея е със щастлив край🙂

Вашият коментар

