Ето как започна всичко…


Откъде си тръгнал, накъде отиваш и докъде си стигнал…Равносметка, която често трябва да правим за всичко в живота ни. А днес, благодарение на Маги и страхотното предизвикателство при Картичкофуриите – „Картичката, с която започна всичко“, ще Ви покажа моята първа картичка, която направих през септември 2009г. и докъде съм стигнала днес.

Това бе началото ( не се смейте, моля :)))))):

 

Не бях и чувала за дизайнерски хартии, силиконови, гумени или дигитални печати, ембосинг, дистрес и каквото и да е друго. Имах един единствен перфоратор и една зиг-заг ножица. И малко по малко, от сайт на сайт, от блог на блог, започнах да откривам вълшебния свят на картичкоправенето и да трупам всякакви материали.

Картичката, която ще Ви покажа днес е точно в тази кафява цветова гама и изрисувана със същия златен контур, който ползвах и първия път. Да си призная, контурът е за коприна, но пък много ми харесва да го използвам и върху хартия🙂

Мисля, че напредъкът ми е голям, но пък знам и колко много имам да уча. Но времето е пред нас🙂

Картичката ще включа и в предизвикателството Полет на Арти-марк, нищо че горкото птиче е заключено в клетката🙂

А в следващият ми пост ще узнаете от къде да се сдобиете с тези страхотни печати, използвани тук.

6 thoughts on “Ето как започна всичко…

  1. Надписа „отключва“ цялата картичка. Много ми харесва- малко ретро и много изящна. Страхотна е, благодаря ти!

  2. Една картичка излязла от приказките!Поздравления,хубав ден от мен🙂

Вашият коментар

