Игра „От нищо…нещо“


Здравейте, неуморни картичко-феи🙂 Готови ли сте за игра?

Хрумна ми да разиграем една нова игра. От нищо…нещо. Незнам дали вече не съществува нещо подобно, но нищо не ни пречи да опитаме и да видим какъв ще е крайния резултат.

Началото на играта поставям с ето тази ‘заготовка’:

1. Първият записал се в коментарите под този пост, ще я получи в този вид, а той на свой ред трябва да добави нещо към нея ( залепи, отпечата, нарисува…) и в същото време да остави място и за изява на следващите участници. Имате пълната свобода да слагате каквото искате – перли, камъчета, панделки, хартии, брадс, декоративни елементи…

2. След като прибави своето участие към картичката е длъжен да я изпрати на следващия коментирал под поста или ако няма такъв записал се, на човек по негово желание. И така по веригата до 5-тия участник…

3. 5-тият по ред коментирал по-долу ще е последният участник и той ще бъде длъжен да я изпрати като подарък готова картичка на 6-тия. Както се казва „Честито на печелившия 6-ти участник“🙂

След като имаме първите 6 коментатора, ще публикувам списък с реда на участие, за да няма объркване.

Всеки участник е длъжен да публикува своя принос към картичката в своя блог, преди да я изпрати на следващия. А аз накрая, с позволението на всички участници ще направя един обобщителен пост, където ще проследим разкрасяването на нашето ‘грозно пате’.

Хайде, мили феи, нека да видим как едно празно картонче ще обиколи България и ще се превърне в един красив „лебед“ с помощта на нашата орисия. Нямам търпение да видя крайния резултат. Чакам вашите коментари🙂

15 thoughts on “Игра „От нищо…нещо“

  1. На мен се пада честта, да съм първата оставила коментар🙂 Борих се с дилемата „да бъда или не“ и единственото, което ме спираше да бъда „първа“, е факта, че не владея такива разнообразни техники и нямам толкова много материали като вашите, но все пак ще се постарая.
    Илиана, съвсем случайно попаднах на твоя профил, а фразата „От нищо..нещо“ ме грабна и ето ме в играта🙂 Поздравления за чудесната идея, до сега не съм участвала в подобна игра и ще ми бъде много интересно и забавно! С нетърпение ще очаквам да видя картичката в завършен вид, а до тогава – много вдъхновение и шарени емоции на всички!

  2. Илиянче,къде без мен и аз съм навита,нали затова е игра да се забавляваме!Благодаря ти за поканата,ако прецениш включи ме ,ще се радвам да участвам!Хубав ден от мен🙂

  3. Хайде момичета, записвам се и аз. Предлагам, който получи картичката да започне нова и да я предаде нататък. А като се извъртим всички желаещи – ще го мислим.

    • Чудесна идея за продължение на играта – аз съм с две ръце за! Шестият получил готовата картичка започва ново разиграване🙂

  4. Момичета, вече имаме желаните 6 участника, така че записването приключва. В понеделник картичката поема по своя път🙂 нямам търпение да видя крайния резултат

  5. Чудесна идея, преди известно време, когато често публикувах в блога си:) имах такава идея. Е, с друго име и малко по-различни условия, но ….не го направих. Заради това най-сърдечно те поздравявам, че го направи…и че ще създадете заедно нещо ценно. Браво, адмирации.

  6. 🙂 Страхотна идея за игра! Много интересно наистина.С интерес ще следя какво става с творението! Поздравления за интересната хрумка.

  7. Надявам се на включване в бъдеща игра,много интересна идея,за която те поздравявам,както и всички участващи!!!

    • Чудесна идейка, която аз съм пропуснала…Надявам се по натам….в следващата игра – д асе класирам. Но затова пък сега ще се любувам на резултатите…Дори самото проследяване на пътя на картичката е интересно занимание…..

Вашият коментар

