Сезонът на сватбите


На ред е да Ви покажа последното ми среднощно творение – сватбена картичка с джобче за парички.

Получих поръчка да направя сватбено пликче за парички, да е като картичка и да има много място за писане на пожелания, но пък и да има нещо детско в него, защото младото семейство очаква бебче… В началото ми се стори доста сложна задача, но след като се поразрових из дигиталните ми печати и попаднах на тази красива чуруликаща двойка, знаех че съм попаднала на това което търся. Цветът също не беше определен от поръчителката, което ме затрудни допълнително. След като успях да съчетая дизайнерската хартия с имитация на дървесна кора с перлената лилава хартия, вече знаех и как точно ще оцветя картинката. Мисля че всичко си дойде на мястото🙂

  

One thought on “Сезонът на сватбите

  1. Илиянче,тези влюбени душички говорят сами….Много мила и въздействаща е станала картичката ти,а лилавото……….нали е цвета на любовта и страстта,супер е!Поздравления от мен и слънчева седмица!

Вашият коментар

