Картичкофурийско предизвикателство N73 – сребърно и/или златно


Здравейте неуморни картичкофурии!

С огромна радост Ви каня да участвате в таз седмичното предизвикателство N73 при Картичкофуриите – сребърно и/или златно, което аз задавам🙂

Ето, че сега съм от другата страна и вместо да участвам в предизвикателство, ще го задавам аз – CraftDiva. Изключително ми е приятно да хвърля ръкавицата и да видя какво ще направите със сръчните ръчички🙂

Темата, която ми хрумна е  ‘Сребърно и златно’. Използвайте поне един от цветовете, а не задължително и двата. Това си е истинско предизвикателство и за мен самата, защото рядко използвам тези цветове в картичките, които правя, но съм сигурна, че ще ни покажете страхотни решения. Тези цветове и всички техни оттенъци може да използвате като основа или преобладаващи акценти, каквото Ви хрумне🙂 Може да използвате брокати, перли, ембосинг пудра, панделки, всичко което отговаря на цветовото изискване – сребърно и златно. Имате пълната свобода в своя избор на материали.

Ето какво ще Ви предложа аз като вдъхновение – една сватбена картичка с джобче за парички.

   

      

Ето и скромната награда, която очаква своя победител:

– релефни цветни хартии

– уред за студен ембос със 6 приставки

– цветя

Победителят ще бъде избран от мен самата след, сигурна съм, доста трудна преценка, защото знам на какво сте способни и как ще ме затрудните🙂

Хайде запрятайте ръкави, искам да видя много блясък във вашите проекти  :-)

2 thoughts on “Картичкофурийско предизвикателство N73 – сребърно и/или златно

  1. Илиянче,при така хвърлената ръкавица,няма как да не се участва!Благодаря ти за поредната игра,прегръдка от мен и приказен уикенд!

Вашият коментар

