Кратка анкета???


Хрумна ми да направя една кратка анкета сред Вас момичета. Тази хрумка е породена от отсъствието ми в блога, както може би сте забелязали през последния месец. Незнам дали то е породено от липсата на каквото и да е време напоследък, от крайно недостатъчните 24 часа в денонощието  или просто от  неорганизираността ми да седна и да направя някоя картичка. А толкова идеи ми се въртят в главата и искам време за да ги реализирам😦

Та интересно ми е ВИЕ КОГА НАМИРАТЕ ВРЕМЕ ДА ТВОРИТЕ:

– сутрин, преди да изляза за работа

– вечер, след като се прибера вкъщи

– през деня, понеже не работя или съм в майчинство

– събота и неделя

Ще съм щастлива да споделите с кратък коментар под поста и да заформим една дискусия🙂

 

9 thoughts on “Кратка анкета???

  1. Здравей🙂
    Както може би се вижда и аз нямам време за творене🙂
    Преди намирах време след работа, а сега в това време предпочитам да си почина или да излезна.
    Ако трябва да съм честна и идеи ми липсват. Сядам да направя нещо едва ли не само ако някой има повод.
    Желая ти време за реализиране на идеите ти!

  2. Имам мъъъничко време вечер, от 22 до към 23,30. Опитвам се да творя докато с едно ухо слушам диагнозите на Хаус и опитите за разкриване на поредния престъпник. Най-голяма мъка ми е да си избистря идеята. Реша ли как ще изглежда картичката, реализацията е лесна. За това докато съм на работа си представям различни варианти и вечер реализирам, този на който съм се спряла. И много често ми се налага да довършвам по време на сутрешното кафе от 6 до 7. В събота и неделя успявам да си открадна час-два повече, за което благодаря на бабите.
    Желая на себе си и всички други – ПОВЕЧЕ СВОБОДНО ВРЕМЕ!!!

  3. Аз пък съм „нощна птица“ и моето време е през нощта. Естествено и денем през почивните дни, ако има начин си открадвам малко време.

  4. Здравейте момичета! На мен също ми е интересно кога намирате време за реализация на своите идеи?Аз лично нямам определено време за това ,но при всяка излязла възможност се старая да се включа.Та било тя сутрин,обед или вечер през почивните дни и делници.Не се опитвам да ми става като фикс идея и да изпадам в паника когато не ми се отдаде възможност за изпълнение на някоя идея.Мисълта ,че не всичко може да се свърши ми носи успокоение!
    Аз пък пожелавам на всички вас да се наслаждавате на това с което сте се захванали независимо дали му се вижда скоро краят или все още нееее…важно е пътят по който вървите да е осеян с радости!

  5. Привет,
    аз по цял ден съм на лаптопа и следя какво става, гледам клипчета и снимки и се вдъхновям.Мисля какви хартии имам и кое с кое да комбинирам и след вечеря се залавям за работа.Никога не излиза това което съм замислила,но….Най-много обичам неделя сутрин да пия кафе и да извадя всичките си материали, мотам си се цял ден и може би тогава ми е най-удобно и най-спокойно да творя.Благодаря за чудесната анкета, продължавам да следя :))

  6. Илиянче,привет!
    Както може би си забелязала и аз в последно време ,нямам много време и рядко публикувам,но най-странното е че и музата ме е напуснала/заради жегата,или многото служебна ангажираност/,но на въпроса ти-предимно вечер след работа,ако имам някаква идея,или в почивните дни,но най-ми е приятно в неделя сутрин,когато още спи цялата къща да разпилея хартии и печати,да си направя една голяма чаша кафе с мляко и да потъна в мислите си/забелязала съм,че тогава най-ми се получават нещата/.
    Благодаря ти ,за анкетата!
    Ще продължавам да следя и на мен ми е интересно кога момичетата намират време да творят.
    Слънчев и творчески уикенд от мен🙂

  7. С интерес прочетох всичко,което сте написали,ще ви кажа и аз какво правя :))понеже съм с различно работно време всеки ден и творя по различно време,но по принцип обичам ,а и най -често сутрин рано(4.3-5) ,когато не трябва да шофирам извън града , творя на спокойствие ,по това време съм най -организирана .През останалия ден също си крада време ,но ми е по-трудно защото отделям по-голямо внимание на малката ми госпожица.

  8. Много любопитна анкета🙂
    Аз обикновено творя вечер след 21ч. И тъй като лятото е толкова приятно да излезеш, малко съм се поразпуснала, но пък като почна, нещата се случват както искам🙂 А когато вечерите не стигат на помощ идват уикендите, които са моето спасение. Обичам да стоя до късните часове на нощта и да майсторя, но най-изморително е публикуването, затова най-често публикувам със закъснение :)))
    Пожелавам на всички ви повече време за творчество и много оригинални идеи!

  9. Да се включа и аз в клуба на нощните птици🙂 Най-сполучливите ми творения са майсторени в среднощните часове. И все се оплаквам, че не ми достига светлина🙂 Рядко творя в неделните дни и то само, ако се наложи.
    Правя неща само по повод или за предизвикателствата на The Crazy Challenge, защото съм в екипа им🙂
    Разбира се, нещата допират и до муза. Когато нямам – просто зяпам снимки и клипчета в нета и си мечтая за огромния списък с материали, които ми трябват.

    Публикациите пиша по различно време, та дори понякога и в почивката на работа. На повечето им личи – кратки, набързо нахвърлени мисли….и все се надявам някой ден да го променя. А снимките слагам впоследствие при наличие на по-добра светлина за снимане. Рядко публикувам веднага. По-скоро правя нещата предварително и настройвам само да се публикува в определения ден.

Вашият коментар

