Сватбено


Привет след близо тримесечно отсъствие от блога:-) Някои решиха, че съм спряла да творя, но нали знаете, че старата любов ръжда не хваща и това няма как да стане. Тук съм отново заредена с толкова енергия, че сигурно честичко ще ви досаждам следващите дни и месеци. Имах си напълно уважителна причина да не пиша тук и това беше нашата сватба 🙂  Подготовката отнемаше по-голямата част от свободното ми време и сега ще ви покажа резултатите от дългите приготовления. Като една истинска картичкофурия се досещате, че всичко исках да е ръчно направено от мен, до последния детайл. Професионалните снимки не са готови още, затова ще се задоволите с папарашки 🙂

Желая ви усмихнат и вълшебен ден! До скоро!

3 thoughts on “Сватбено

  1. Илиянче,от кога чакам тази ти публикация!Бях сигурна,че всичко си правила сама,моите поздравления за избора на цветове,за реализацията и къртовския труд ,който си положила-всеки детайл е перфектен и прекрасен,ще чакам да видим и теб и твоята половинка,в следваща публикация…И тук да ти кажа-че живота трябва да го живееш на пълни обороти,да взимаш с пълни шепи и да намирате радост и повод за усмивки винаги!Бъдете живи и здрави !
    С приятелски поздрав:Ива

    • Благодаря, Иве! Аз пък чакам с нетърпение следваща среща в Пловдив, за да се видим 🙂 Гуш от мен 🙂

  2. Чудесен начин да се завърнеш! Добре дошла! Желая ви попътен вятър и винаги да гледате в една и съща посока!

Вашият коментар