1-ви рожден ден на блога


Здравейте сладурани!

Честита Нова Година от мен. Бъдете живи и здрави и нека, тя ни донесе на всички нас много късмет, повече красота и доброта!!!   Пренесете хубавите спомени, радостта, обичта в новата година, засейте ги като нови семена, които да ви донесат още по-красиви емоции, мощни, силни, споделени. Сбогувайте се с отчаянието, страха, ненавиждането,  с всички онези емоции, които ви теглят надолу. Оставете всичко лошо в старата година :-) Поправете грешките си ако имате такива, а ние всички имаме🙂

Една от големите ми грешки през 2011-та беше, че не отделях достатъчно време за нашето хоби.  Усещах, че ми липсва, но пък умората и ангажиментите често доминираха и пренебрегвах всяко желание за творене. Но за сметка на това пък, не пропусках да надникна при всяка една от Вас какво майсторите, как израствате и с всяка следваща публикация ставате все по-талантливи. Радвах се като малко дете на всеки ваш коментар под моите постове и на всяко внимание от ваша страна🙂 Създадох много нови приятелства, макар и повечето виртуални🙂

И за да продължа с позитивизма, който ме е завладял напоследък, съм Ви приготвила една изненада. Тъй като тези дни блогът ми навърши една годинка, ще има подарък за един от Вас. Победителят ще бъде избран на случаен принцип (с Random Number Generator) измежду всички коментари под тази статия🙂 Ако даден човек остави повече от един коментар, ще се зачита само първият. Няма да Ви задължавам да правите нищо друго, просто драснете нещо мило и от сърце, за да ме зарадвате, че има кой да гледа всичките ми писания и творения тук.

Това е скромната награда, която очаква един от Вас🙂

 

– брокатени дизайнерски хартии Flowers and birds на Joy

– цветя розов микс на Prima

– 4 гумени печата на дървено блокче

– панделка на Anita’s

– 3D квадратчета за залепване ( 5мм х 5мм 940 броя)

– стикери

Ще изтегля печелившия на 31-ви януари. Стискам палци на всички🙂

До скоро!

28 thoughts on “1-ви рожден ден на блога

  1. Честита ти първа блого-годинка! Нека отпразнуваш още много, много такива и нека те да бъдат изпълнени с много красиви проекти, носещи в себе си твоят стил, твоето виждане, твоите чувства и емоции! И нека имаш все повече верни последователи, които да се радват на твоите творения и да споделят с теб трепетите, които те вълнуват! Пожелавам ти да отделяш повече време за хобито и позитивизма да те държи още дълго, дълго!

  2. Хехе Честито рождество!🙂 ИМа разбира се кой да чете и следи всичко което се случва тук.. Аз от скоро го правя де, но винаги получавам новините иги преглеждам🙂 Много креативност и от вдъхновение да не се отървеш тази година🙂 !!!

  3. Илянка честит рожден ден!Желая ти повече свободно време за хобито и само хубави мигове да те следват.Аз продължавам да съм верен последовател и през тази година🙂 Поздрави!

  4. За първата годинка аз те поздравявам!И ти пожелавам време да намираш ти-за своето хоби и мечти!

  5. Не си спомням как точно попаднах на твоя блог, но се радвам, че случайността ме доведе тук! Освен всички красоти, които сътворяваш, едно от първите неща, което ме впечатли, беше една оарователна калинко-фея /в горния десен ъгъл/, под която имаше надпис: „От нищо, нещо“ И нали съм любознателна и практична, веднага проверих какво е това… Останах очарована, от идеята, която имаш и малко плахо, но с много желание, реших да се включа и не съжалявам, беше истинско удоволствие!
    Имаш страхотни идеи, показваш чудесни неща, блогът ти е разнобразен и приятен… И в месецът на твоя блого-рожден ден, искам да ти пожелая да го съхраниш все такъв свеж и уютен; нека да го посещават само усмихнати и позитивни хора; последователите ти да се множат, а твоите идеи да блестят с още по-голяма сила! На теб лично ти пожелавам да бъдеш преди всичко здрава, да съхраниш позитивизна и очарователната усмивка и да заразяваш околните с тях, да намираш достатъчо време за всички онези неща, които ти дават крила и да намираш вдъхновение, във всичко, което те заобикаля!
    Честит блого-рожден ден🙂

  6. Честита годинка и от мен. Какво му трябва на един творец- една добра дума за неговото творчество. Имаш я от мен. Продължавай да ни радваш с красивият си блог.

  7. Илиянче, честит рожден ден на блога ти!Бъди все така креативна, пълна с нови и свежи идеи , нека творческото вдъхновение не те напуска. Желая ти здраве и късмет, много щастие в личен план , прекрасни мигове с любимите ти хора и повече свободно време за хоби занимания!
    Прегръдки от мен!

  8. Честит блогърски рожден ден!
    Пожелавам ти „крадеш“ все повече време за хобито си и да ни радваш с творенията си!

  9. Илиянче,честита блогогодинка!Радвам се ,че те познавам лично и ми е безкрайно приятно да надничам ,в твоето вълшебно местенце!Какво да ти пожелая-продължавай все така да експерементираш,раздавай се и най-вече намирай достатъчно време за нещата и хората които обичаш-нека те са твоето вдъхновение!Прегръщам те и се надявам скоро да се видим🙂

  10. Честит празник! Оказва се, че съм ти дружка почти от създаването на блога ти. Не съм чула до сега на някоя от нас времето да и стига, така че спокойно! Както е казал Мечо Пух „колкото – толкова“. Ще открадваме когато и колкото можем време. А добрите думи…..всички се тревожим дали творенията ни се харесват, дали някой надниква в местенцето ни…..Блога ти е чудесен, харесвам нещата, които правиш, елегантно изчистения стил и свежите весели цветове! Бъди здрава и продължавай да твориш!

  11. Честита първа блогогодинка! С пожелание за здраве (че без него за къде?), вдъхновение (без него не може!), постоянство, достатъчно време („колкото-толкова“, казал мъдрия Мечо Пух) и щипка инат (много полезна съставка), за да ни радваш все така със свежи публикации и красиви творения!

  12. Честит рожден ден на блогчето!🙂
    Аз искам да ти пожелая повече време за любимото хоби!🙂 В тази световна криза не трябва да се лишаваме от нашата „храна за душата“ !
    Продължавай все така упорито да работиш за нас – верните ти последователи!🙂

  13. Честит блогов рожден ден! С пожелания за много здраве, прекрасни идеи и повече свободно време за реализирането им🙂

  14. Честито блого парти и от мен!Пожелавам ти здраве, творчески дух и много усмихнати дни! Нека времето е с теб, за да осъществиш идеите и мечтите си! Поздрави!!!

  15. Честит Първи блогов Рожден ден! Да бъдеш здрава, креативна и да го пълниш с още много нови проекти!

  16. Честита Годинка! Много ми хареса как си го написала и с какво страхотно настроение си се заредила с започването на Новата Година! Дано 2012 да е много успешна за теб.

  17. Честит Първи ден-ден, Илиянка! Желая ти да имаш повече свободно време за това, което наистина искаш, да имаш много поводи, които да те вдъхновяват, и да бъдеш удовлетворена от всичко, което те заобикаля! Щастлива съм, че бях твоето осмомартенско късметче, за да попадна в твоя пъстър свят!❤

  18. Честит първи рожден ден на блогчето ти! Желая ти неспирно вдъхновение за да продължаваш да твориш красоти!

  19. Честит рожден ден на блога ти! С пожелания за здраве и нека всяко твое творение да ти носи огромно удовлетворение и радост. Успехи!

  20. Честит Рожден ден на блога ти! Много здраве, радост и любов за теб! Много нови идеи и вдъхновения!

  21. Честита ти първа годинка в блог пространството!
    Желая ти много идеи и най-вече време за тяхното реализиране!
    Бъди много усмихната през тази година!

  22. С първата годишнина те поздравявам
    блестящи творчески идеи ти пожелавам.
    Години дълги да ни радваш ти
    със картички и други красоти!

    ( Нескопосано, но от сърце) Блогът ти е прекрасен!

  23. Честита първа годишнина! Случайно надникнах в твоя блог и останах очарована от проектите ти. Пожелавам ти през годините напред да създадеш още много красиви проекти, твои проекти, с вложени в тях твои виждания и чувства!!!

  24. Ей,ама аз защо съм те изтървала така тебе?????Веднага се поправям и те нареждам при другите блогове……
    Честита ти годинка на блога!Много,много вдъхновение ти желая и много време за да осъществяваш проектите си!

  25. И аз съм те изпуснала, честит рожден ден на блога ти! Пожелавам ти да си здрава и щастлива, да имаш много време за да реализираш още много красиви проекти и ни зареждаш с тях.

  26. Здравей:)От публикация разбрах че блогчето ти е навършило една годинка.Честит рожден ден на блога ти,а и на труда,който си положила да изглежда добре,да е актуален,а и пълен с много креативни предложения.Пожелавам ти още дълги години да се занимаваш с картички,а и най-вече да ти доставя радост и удоволствие🙂

  27. Честито! Поздравления за най-важното годинка на блога ти🙂 Визията му е страхотна, съдържанието – също! Още дълги години вдъхновение и успехи от мен!

  28. Честит Първи Рожден ден на блогчето ти!
    Искам от сърце да ти пожелая да си здрава, много усмихната и все така креативна!

Вашият коментар

