Осмомартенска размяна


Тъй като подаръчето е вече при получателката си Bellnell, спокойно мога да го споделя и тук.

Подаръчето участва в осмомартенската размяна при картичкофуриите.  За втора година организират тази прекрасна инициатива и съм щастлива, че пак се включих.

Щастлива съм, че точно Нели се падна моето другарче🙂 Да но се и респектирах, защото тази дама прави невероятно красиви неща и исках да й подаря нещо, което да й допадне. Като разгледах няколко пъти блога й, останах с впечатлението, че много харесва червения цвят, ето защо избрах точно него като преобладаващ. Използвах новите си печати и хартии на Papermania. Тази година освен картичката реших да измайсторя и нещо друго. Направих първи стъпки в ‘брошкоправенето’. Надявам се да се харесат на Нели и да си носи брошката въпреки кусурите, които има като първи опит :-)

Усмихнат ден от мен🙂

3 thoughts on “Осмомартенска размяна

  1. Много са красиви – и картичката, и брошката! Със сигурност са създали голяма радост!
    Ти как успя да се свържеш с Нели? Аз й бях късмета от размяната при Картичкофуриите, но още си чакам картичката.

  2. Илияна, отново благодаря! Невероятна наслада ми достави с тази изненада!
    Усмивки и от мен в днешния мартенски ден!

Вашият коментар

