Птича песен


Днешната картичка = все още опити с дистрес мастила + една от любимите ми цветови комбинации (тюркоаз+оранж) + новите ми цветчета от Dovecraft.

Бързам да хвана последния влак и да я включа в предизвикателството на един от кумирите ми в българското картичкоправене, а именно Кали. Кали, мила, приеми тази птича песен и тези цветя, те са за теб :о) Благодаря ти, че си ежедневно вдъхновение и глътка свеж въздух в забързаното ни ежедневие.

One thought on “Птича песен

  1. Разкошна картичка и цветовете много ми допаднаха!Приемам и птичата песен и милите думи, само „кумир“ ми идва в малко повече! Аз правя картички за забавление,а това че и други ги харесват е само допълнителен бонус.Благодаря,че включи тази красота в моето предизвикателство!

Вашият коментар

