Декупаж върху свещи


candles

Казвам Ви аз, че доста предмети вкъщи вече са украсени със салфетки🙂 Тези свещички направих преди известно време и веднага бяха подарени, но чак сега ги показвам тук.

Като първи опити изпробвах няколко техники – със специално декупажно лепило за свещи и салфетки, а другата с уреда за топъл ембосинг.

Определено мога да твърдя, че при техниката с нагряване нещата се получават доста по-добре. Салфетката така попива във восъка, че почти не си личи. При техниката с декупажно лепило, салфетката малко се набръчква и крайният резултат поне за мен не е много задоволяващ.

Усмихнат следобед от мен🙂

2 thoughts on “Декупаж върху свещи

  1. Илиянка, много ми харесаха и подложките, но свещите са още по-прекрасни. Много, много сладки ги правиш. :о)

    • Благодаря! Купила съм си още куп свещи, които чакат своя ред да бъдат разкрасени🙂 Така, че TO BE CONTINUED🙂

Вашият коментар

