15 дневно лично предизвикателство – ден 10


Ето я и малката бандидка на Мо, която подозирам че обожава да прави бели🙂

Тази илюстрация много ми напомня на мен като дете. Същата разрошена къдрокоска, която беше заслужено приобщена към момчешката банда, вечно с лепенки по колената и която редовно прибираше бездомни животинки вкъщи. Родителите ми в един момент започнаха да се ужасяват от моите геройски подвизи. Но пък жалостивият поглед винаги смекчаваше ситуацията🙂 Като се замисля, май детството ми е продължило доста до късно, тъй като последното кученце, което прибрах вкъщи беше когато бях на 20 години🙂

Искаше ми се да се получи една цветна и весела картичка и мисля, че успях с тези веселяшки копченца.

mo11

Ще я включа в следните предизвикателства:

Challenge #177 – For the Women in Our Lives

CMC #16 Lots of Layers / Многослойна картичка

Днес Ви представям едно видео уроче, което ни показва как да оцветяваме такива къдрави и рошави коси🙂

4 thoughts on “15 дневно лично предизвикателство – ден 10

  1. Много хубаво ,предизвикателство си спретнала сама на себе си, а уроците са страхотни. Картичката е много сладурска и закачлива досущ като твоите къдрици.
    Усмивки от мен в пролетния ден!

  2. Gorgeous card! Fab papers and colour combo!

    Thank you very much for sharinge your lovely card with us at Mo’s Challenge🙂

    Hugs, Franz.

Вашият коментар

