Серия Сватбени пликове – ден 4


Ето това беше и пликът, който аз избрах да подарим на младоженците с моя съпруг🙂

Това печатче ми е подарък от Ади и е изключително лесно за оцветяване. Не съм и предполагала, че комбинацията от сиво и розово би стояла толкова добре. Според мен се получи много сладурски плик, дори и съпругът ми да имаше опасения, че изглежда доста детски. Но в това му е чара🙂

4

4-2

Ще я включа в месечното предизвикателство на Тони-Точица „Сватба“

One thought on “Серия Сватбени пликове – ден 4

  1. Много е сладка! Това печатче и аз много го харесвам, някой ден ще си го взема. А и цялата композиция е в прекрасни цветове.

Вашият коментар

