Първи опити с шевната машина


Ето, че се престраших и „уших“ първата си картичка🙂  Kакто вече се похвалих си имам шевна машина. Избрах да закупя любителска, като се има предвид за какво ще я използвам. Прецених, че не си струва да вложа повече пари в нещо, което ще ми служи да разкрасявам хартиените си проекти и в много редки случаи да направя някой текстилен аксесоар или пък не дай си Боже да поправя някоя дреха🙂

Спрях се на модела на Лучник Алисия 420. Още я разучавам, при положение че съм абсолютен профан в шиенето🙂 Има още бутони, които идея си нямам за какво служат, а и от магазина не са ме улеснили изобщо – упътването на машината се оказа, че е на полски🙂

Та ето първият ми опит. Мисля, че се справих доста добре за човек, който е шил на машина преди има няма 15 години в час по труд и творчество🙂

Мисля, че шевовете са онова нещо, което ми липсваше в картичките. Онази малка щипка подправка накрая, която прави „цялото ястие“. Така според мен картичките изглеждат много по-завършени и изпипани. Вие ще прецените дали съм права🙂

frog1

Ще я включа в Картичкофурийско предизвикателство 169 “ От игла до конец“

Вашият коментар

